SELAMAT DATANG KE BLOG SAYE.DO FOLLOW ME.I WILL FOLLOW U BACK(^_^).JANGAN LUPE TINGGALKAN JEJAK K0RUNK.

Saturday, 4 February 2012

mY bEl0vEd tedDy



ASSLAMUALAIKUM^^

Hai k0rang.,selamat petang.,hari ni Arie nak citer pasal teddy bear Arie.,teddy ni x de la besar pun.,
Arie x suke besar2.,lagi pun teddy ni bukan buat tid0.,but letak dekat dalam
beg kertas.,muahaha.,jahat x Arie.,
k0rang nak teng0k ke teddy Arie.,??haaa.,nak teng0k!!jap eh
-
-
-
-
-
-
-
-

       haaaa.,ni die teddy terseb0t.,kaler pink gitu.,Arie bagi name Pinky

      sebab kaler die pink.,sebenarnyer baru semalam bagi name ni.,keh3.,


       dah lame jugak larh Arie beli teddy ni.,mase darjah enam.,

 tu pun dah abis sek0lah.,bulan 12.,tahun 2006 and n0w dah mencecah 2012.,

 um0 Arie dah 17.,hihi^^.,sepatotnyer 18 c0z Arie lahir tahun 1994.,

 tapi bufday Arie lambat lagi.,s0 bel0m mencapai um0 18 yer.,

 haaa.,lame x.,tapi mesti k0rang pun ade jugak barang yang dah lame kan.,

     hehe.,ok la.,sampai sini aje dulu st0ry m0ry dari Arie.,lalala~

           jumpa lagi k0rang.,muaahh.,assalamualaikum^^
                                   
                       hehe,.saje je interframe jap.,jangan mara aaaa^^

                         p/s:menyib0k je Arie nak bergambar juga.,
                                 menyempat pegi amik tudung jap.,ngee~
pecah kaca pecah simen..sudah bace harap komen

2 comments:

Errah said...

cute sgt teddy tu..

AzRi AtHiRaH said...

cute ke.,??hehe.,mang p0n.,suke2